ثبت‌نام 350 البرزی در آزمون تفسیر عمومی قرآن
کد خبر: 3981676
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

ثبت‌نام 350 البرزی در آزمون تفسیر عمومی قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز از ثبت‌نام 350 البرزی در آزمون تفسیر عمومی خبر داد و گفت: آزمون مرحله شهرستانی ۱۳ مردادماه سال جاری به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام 350 البرزی در آزمون تفسیر عمومی قرآن

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: 350 نفر از فعالان و مفسران قرآنی استان البرز در آزمون تفسیر عمومی قرآن شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آزمون مرحله شهرستانی همزمان با سراسر کشور در ۱۳ مردادماه سال جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: این مرحله از آزمون به‌صورت سؤالات چهار گزینه‌ای و آنلاین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید با آمادگی کامل در روز اعلام شده در این آزمون شرکت کنند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: مرحله استانی این آزمون به‌صورت کتبی و در قالب سؤال‌های تستی و تشریحی بوده است که این مرحله در صورت امکان حضوری و در غیر این صورت سیستمی برگزار می‌شود.

اشرفی از برگزاری مرحله استانی در دو بخش شفاهی و کتبی خبر داد و گفت: برگزاری مرحله شفاهی آزمون تفسیر عمومی قرآن از بین برگزیدگان مرحله کتبی و به‌صورت حضوری بوده است.

وی با اعلام اینکه شرکت‌کنندگان در آزمون تفسیر عمومی قرآن در روز آزمون باید به سایت http://www.quraniran.ir مراجعه کنند، افزود: منابع این آزمون برای اهل سنت از کتاب صفوة التفاسیر و سوره‌های نور و فرقان و اهل تشیع سوره نور و از کتاب تفسیر نمونه خواهد بود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز یادآور شد: مرحله شهرستانی و استانی این آزمون از سوره‌های نور و فرقان و در مرحله کشوری سوره‌های نور، فرقان و مؤمنون است.

انتهای پیام
captcha