اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در البرز
کد خبر: 3981202
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: طرح نهضت ملی «من قرآن را دوست دارم» در بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح نهضت ملی «من قرآن را دوست دارم» در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود و در البرز نیز در بقاع متبرکه شاخص اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف آموزش روخوانی قرآن از تیرماه سال‌ جاری با همکاری و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، افزود: اطلاع‌رسانی اجرای این طرح از طریق شبکه‌های مجازی و آستان‌های متبرکه استان انجام می‌شود.

اشرفی تصریح کرد: با اجرای این طرح افراد هشت سال به بالا به فراگیری مهارت روخوانی صحیح قرآن‌ کریم به شیوه مجازی و به روش خودآموز می‌پردازند.

این مسئول در پایان گفت: علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این طرح را دارند در صورت بروز مشکل یا مواجه شدن با سؤالی می‌توانند با شماره تلفن ۱۳۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha