کمپین فلسطینی‌ها برای تحریم کالاهای صهیونیستی/ پولمان را خرج کشتار کودکانمان نمی‌کنیم
کد خبر: 3981192
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

کمپین فلسطینی‌ها برای تحریم کالاهای صهیونیستی/ پولمان را خرج کشتار کودکانمان نمی‌کنیم

فلسطینی‌ها با راه انداختن کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی تأکید کردند که پول فلسطینی‌ها نباید خرج ارتش اسرائیل و خرید سلاح‌هایی شود که برای کشتار کودکان استفاده می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، جمعی از جوانان فلسطینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه کارزاری را برای افزایش آگاهی جامعه در مورد لزوم تحریم محصولات رژیم صهیونیستی راه انداختند و تاکید کردند که پول فلسطینی‌ها نباید خرج ارتش اسرائیل و خرید سلاح‌هایی شود که برای کشتار کودکان فلسطینی استفاده می‌شود.

این کمپین در سال 2015 و به دنبال تجاوز نظامی سال 2014 رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه راه‌اندازی شد و هدف از آن تشویق مردم به تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و حمایت از تولیدات ملی بود.

شمار زیادی از روزنامه‌نگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در این کمپین شرکت کردند.

به گفته براءه لاوی، مسئول رسانه‌ای این کمپین، توزیع بروشورهای آموزنده درباره اهمیت تحریم اسرائیل و نصب پوسترهای آگاهی‌بخش روی در و دیوار مغازه‌های شهر از جمله اقدامات انجام‌شده در راستای کمپین مذکور است.

او گفت: با مردم صحبت کردیم و تلاش کردیم سطح آگاهی افراد در هر سنینی را بالا ببریم، زیرا نباید بهای خون‌هایی را بدهیم که هر بار با حمله رژیم صهیونیستی به هر نقطه از فلسطین ریخته می‌شود به خصوص که 16 درصد از سود محصولات صهیونیستی به طور مستقیم برای حمایت از بودجه ارتش و خریدن سلاح هزینه می‌شود.

انتهای پیام
captcha