مادر شهید والامقام شهروز محمدی‌خانقاه در اردبیل به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 3980860
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

مادر شهید والامقام شهروز محمدی‌خانقاه در اردبیل به فرزند شهیدش پیوست

شادروان مرحومه «شفقتی خانقاه» مادر گرامی شهید والامقام «شهروز محمدی‌خانقاه» در اردبیل دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست.

رضازاده// مادر شهید والامقام شهروز محمدی‌خانقاه در اردبیل به فرزند شهیدش پیوستبه گزارش ایکنا از اردبیل، شادروان مرحومه «شفقتی خانقاه»، مادر گرامی شهید والامقام «شهروز محمدی‌خانقاه»، هفتم تیرماه، در اردبیل دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست.

با حضور مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی و بنیاد شهید استان، پیکر مطهر مادر شهید همراه با خانواده معظم شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و حاضران یاد و خاطره این مادر معزز را گرامی داشته و به سوگ و ماتم پرداختند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا و حاکمیت وضعیت کرونایی در استان با هدف تامین سلامتی مردم، مجلس شب دفن و ختم برای مادر شهید برگزار نمی‌شود.

گفتنی است شهید گرانقدر شهروز محمدی‌خانقاه دوم فروردین 1345 در خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و از طریق بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و 21 مرداد 1361 حین دفع اشرار و گروهک‌های معاند انقلاب اسلامی در منطقه عملیاتی مهاباد به جمع شهیدان مدافع انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی ملت پیوست.

انتهای پیام
captcha