مهلت ارسال آثار به هنرواره «اذان ایرانی مکتب اردبیل» اعلام شد
کد خبر: 3980804
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

مهلت ارسال آثار به هنرواره «اذان ایرانی مکتب اردبیل» اعلام شد

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: مهلت ارسال آثار به هنرواره «اذان ایرانی مکتب اردبیل» تا 30 تیرماه تمدید شده و علاقه‌مندان برای مشارکت در این هنرواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ مذکور به دبیرخانه ارسال کنند.

رضازاده// مهلت ارسال آثار به هنرواره «اذان ایرانی مکتب اردبیل» اعلام شدمهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به هنرواره «اذان ایرانی مکتب اردبیل» تا 30 تیرماه تمدید شده و علاقه‌مندان برای مشارکت در این هنرواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ مذکور به دبیرخانه ارسال کنند که با محورهای اذان تقلیدی از موذنان ایرانی و اذان تقلیدی سبک مرحوم موذن‌زاده اردبیلی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاعات تکمیلی و شرایط ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اینترنتی https://Ardebil.farhang.gov.ir مراجعه و یا از طریق پیام‌رسان‌های بومی سروش، ایتا و بله به شماره 09141545169 مراجعه کنند.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، بیان کرد: تاکنون آثار فاخری به دبیرخانه ارسال شده و امیدواریم موذنان از سراسر کشور این این فرصت مغتنم معنوی بهره‌مند شوند که به همین منظور تمهیدات لازم توسط دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برای برگزاری این هنرواره مبنای کار قرار گرفته است.

طاهری تصریح کرد: این هنرواره بستر بسیار مناسبی برای سبک اذان برای نوجوانان و مشتاقان این عرصه معنوی است که تلاش می‌کنیم با معرفی الگوهای برتر در کشور به اهداف خود در این زمینه دست یافته و با دعوت از موذنان برتر الگوهای سبکی در اذان را به همگان معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: اختتامیه این هنرواره 4 مردادماه، همزمان با سالروز ولادت امام هادی(ع) و روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار و منتخبان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha