امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی اردبیل و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
کد خبر: 3980384
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی اردبیل و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: هدف از انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده و برقراری ارتباط سازمان یافته و ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از پتانسیل‌های طرفین است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی اردبیل و مرکز خدمات حوزه‌های علمیهبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، 6 تیرماه در جلسه امضای این تفاهم‌نامه، گفت: بعد از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور پر شور مردم، کشور در حال حاضر نیاز به تعامل و تفاهم بیشتری برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی داریم و به همین خاطر این نهاد انقلابی آماده همکاری با تمام نهاد‌های دولتی و غیردولتی در همین راستا است.

اوچی اردبیلی افزود: هدف از انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده و برقراری ارتباط سازمان یافته و ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از پتانسیل‌های طرفین است.

وی همکاری در حوزه‌های درمانی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه کسب و کار‌های تخصصی، اشتغال و کارآفرینی و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی همکاری‌های علمی را از دیگر اهداف تفاهم نامه همکاری مذکور بیان کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: ارائه خدمات درمانی، برگزاری فعالیت‌های علمی و فرهنگی، همکاری در اجرای پروژه‌های مطالعاتی، تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی با رویکرد مهارت و شغل‌محور، همکاری در راه‌اندازی کلینیک‌های کسب و کار، تدوین و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های توانمندسازی و دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی کارآفرینی و کسب و کار از اهم مفاد این تفاهم‌نامه است.

اوچی اردبیلی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان اردبیل، از آمادگی این نهاد برای هرگونه همکاری در راستای توسعه همه جانبه استان خبر داد.

در این جلسه مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد تاثیرگذار در سطح کشور و استان است، تصریح کرد: این نهاد در طول فعالیت خود همیشه و در همه حال در حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته است که جای تحسین دارد.

علی کریمی با اشاره به اینکه با انعقاد این تفاهم نامه میزان همکاری‌های مشترک این دو نهاد توسعه و گسترش می‌یابد، اظهار کرد: در حال حاضر ریشه بسیاری از بیماری‌ها و اختلافات در نبود تفریح مناسب و عدم آگاهی از حقوق شهروندی نهفته است به همین خاطر این مرکز آماده هر نوع همکاری با جهاددانشگاهی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم.

وی اضافه کرد: در قالب این‌تفاهم‌نامه جامعه هدف مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل از خدمات آموزشی در جهت مهارت آموزی و خدمات درمانی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha