طرح قرآنی «۱۴۵۵» در استان اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3980040
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

طرح قرآنی «۱۴۵۵» در استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: با هدف معرفی استعدادها و نخبگان قرآنی و شعار «قرآن، امید، زندگی»، طرح قرآنی «۱۴۵۵» در استان اردبیل اجرا می‌شود.

طرح قرآنی «۱۴۵۵» در استان اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، پنجم تیرماه، در جلسه اجرای طرح قرآنی «1455» در اردبیل، اظهار کرد: با هدف معرفی استعدادها و نخبگان قرآنی و شعار «قرآن، امید، زندگی» طرح قرآنی «۱۴۵۵» در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: 12 شهریورماه آخرین فرصت برای مشارکت در این جشنواره قرآنی است و این طرح در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان‌نویسی، فیلم کوتاه، طراحی پوستر و فیلم موبایل از تلاوت و مفاهیم آیه، عکس نوشته و کلیپ یا نماهنگ قرآنی در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی qurantv.ir/qbesharat و یا www.bachehayemasajed.ir اطلاعات بیشتر را دریافت و در این جشنواره شرکت کنند.

سقاء ادامه داد: شماره سامانه پيامكی 300004444 نیز برای شرکت در این مسابقه در نظر گرفته شده و روزانه به 10 نفر جوایز ارزنده اهدا می‌شود.

وی اظهار کرد: ترویج برنامه‌های قرآنی و معنوی برای ما حائز اهمیت و اساسی بوده و در این زمینه بایستی تمام مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha