مشارکت در انتخابات؛ لازمه حفظ اقتدار ایران اسلامی
کد خبر: 3978330
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

مشارکت در انتخابات؛ لازمه حفظ اقتدار ایران اسلامی

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه هر کسی که خواستار اقتدار ایران در صحنه داخلی و بین‌المللی است، امروز قطعاً در انتخابات شرکت خواهد کرد، از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 28 خردادماه در حاشیه فرایند انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و رأی‌گیری، انتخابات را روز تعیین سرنوشت ملت ایران توصیف کرد.

وی افزود: تمام دشمنان بشریت تلاش می‌کنند ملت ایران را دلسرد کرده تا در صحنه انتخابات حاضر نشوند زیرا هدفشان از بین بردن امنیت ایران اسلامی است چنانچه نمونه‌های جنایات استکبار جهانی را در کشورهای منطقه پس از ایجاد ناامنی مشاهده کردیم.

بوعلی با یادآوری غیرت و تعصب ایرانیان در طول تاریخ گفت: هر ایرانی با تعصب امروز دشمنان کشور خویش را می‌شناسد و برای مقابله با آنان پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه هر کسی که خواستار اقتدار ایران در صحنه داخلی و بین‌المللی است، امروز قطعاً در انتخابات شرکت خواهد کرد، از عموم مردم باز هم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

وی تصریح کرد: به یاری خدا ملت ایران در این روز مهم با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات بر افتخارات این کشور بیفزایند و این حضور باشکوه پاسخ دندان‌شکنی به بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمودی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ملت ایران حضور گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت، گفت: از دقایق نخست رأی‌گیری در انتخابات شاهد صفوف و حضور پرشور و نشاط مردم در حوزه‌های رأی‌گیری هستیم و همه شرکت‌کنندگان در انتخابات در یک کارِ خِیر عظیم و تعیین کننده آینده کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha