بستری 282 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر / روز بدون فوتی
کد خبر: 3976657
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

بستری 282 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر / روز بدون فوتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ پنج شنبه 20 خردادماه، 282 نفر است.

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 57 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 28  مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 21 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 10 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 56  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 39  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی افزود: تا کنون  1193 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 45688  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی با توجه به فوت آقایی 23 ساله در شهرستان کنگان اظهار کرد: این فوتی ساکن استان بوشهر نبوده و در شهرستان کنگان مهمان بوده که طبق دستورالعمل جز آمار فوتی استان فارس حساب می شود.

کشمیری افزود: خوشبختانه امروز پس از چند روز متوالی با آمار فوتی نسبتا بالا، فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر ثبت نشد و به صفر رسید، ان شالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این روند کاهشی بستری و فوتی تداوم یابد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha