رقابت کاندیدا‌های نهایی لیست جامعه اسلامی اصناف اردبیل شروع می‌شود
کد خبر: 3975593
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
هفته آینده؛

رقابت کاندیدا‌های نهایی لیست جامعه اسلامی اصناف اردبیل شروع می‌شود

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: هفته آینده رقابت کاندیدا‌های راه یافته به مرحله نهایی لیست جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل شروع می‌شود.

رضازاده // رقابت کاندیدا‌های نهایی لیست جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل شروع می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی‌جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، 14 خردادماه در سخنانی اظهار کرد: هفته آینده رقابت کاندیدا‌های راه یافته به مرحله نهایی لیست جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل شروع می‌شود.

وی افزود: ساز و کار و چگونگی ارزیابی 30 نفر از کاندیدا‌های راه‌یافته به مرحله نهایی و رقابت برای قرار گرفتن در لیست جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در دستور کار است.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل بیان کرد: در آ‌غاز جلسه کاندیدا‌ها توسط مجری مربوطه به ارزیابان و داوران معرفی و در ادامه جلسه بعد از معرفی کاندیداها سه سؤال مشترک در محور‌های زیر از کاندیدا‌ها پرسیده می‌شود که کاندیدا‌ها در مدت سه دقیقه بایستی با نوبت به سؤالات که هر یک شامل 20 نمره است در حضور ارزیابان پاسخ دهند.

ایرانی‌جم تصریح کرد: سؤالات دارای پنج محور شامل 1- سؤال اجتماعی (اجتماعی، فرهنگی، حقوقی، بهداشت)، 2- سؤال فنی و عمرانی (همه حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری)، 3- سؤال مشارکت و سرمایه‌گذاری (مشارکت؛ در آمد‌ها، برنامه و بودجه)، 4- ایده خلاقانه (اختیاری)، (ایده خلاق در توسعه شهری در چهار سال آینده اردبیل 1404)، 5- توانایی، مدیریت زمان، حسن شهرت و فن بیان است.

انتهای پیام
captcha