کاندیداهای اصناف و بازاریان با نظر متخصصان شهری انتخاب می‌شوند
کد خبر: 3974098
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

کاندیداهای اصناف و بازاریان با نظر متخصصان شهری انتخاب می‌شوند

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، گفت: بررسی دقیق توانمندی کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان بدون جانبداری سیاسی، حزبی و جناحی با نظرات متخصصان و شایستگان شهری انجام می‌شود.

کاندیداهای اصناف و بازاریان با نظر متخصصان شهری انتخاب می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، ششم خردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: از هفته گذشته جلسه ارزیابی کاندیدا‌ها در کمیته‌های تخصصی جامعه اسلامی اصناف و بازاریان آغاز شد تا توسط اعضای این کمیته‌ها نفرات برگزیده راهی مرحله فینال شوند.

وی اظهار کرد: تا امروز برای کاندیدا‌های ۶ کمیسیون تخصصی ۱- اجتماعی ۲- فنی ۳- بهداشت و سلامت ۴ - حمل و نقل ۵ - حقوقی ۶ - برنامه و بودجه جلسه ارزیابی برگزار شده و کاندیدا‌ها برای ۱۵ دقیقه در حضور داوران و کارشناسان به رقابت پرداخته اند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل افزود: هر روز به مدت بیش از ۲ ساعت جلسه با حضور اکثریت اعضا، کاندیدا‌ها برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح نموده تا اعضای محترم به داوری بپردازند.

ایرانی‌جم گفت: قرار است ۹ جلسه برای ارزیابی برنامه‌ها و توانمندی کاندیدا‌های شورا‌های شهر اردبیل در قالب کمیته‌های مختلف برگزار شده و در هفته آینده ۳۲ نفر منتخب جامعه اسلامی اصناف و بازاریان راهی مرحله نهایی شوند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل تصریح کرد: در مرحله نهایی که جلسات آن با حضور تمامی اعضای مجمع (اعضا کلیه کمیته ها) بازار برگزار خواهد شد از جمع کاندیدا‌های مورد اعتماد جامعه اسلامی اصناف و بازاریان ۱۶ نفر به عنوان عضو اصلی و علی‌البدل و به عنوان کاندیدا‌های مورد حمایت این تشکل معرفی و به عموم همشهریان لیست مورد حمایت ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: ما کار را مرحله به مرحله و با بررسی دقیق توانمندی کاندیدا‌های شورای شهر اردبیل به پیش برده و در نهایت بدون جانبداری سیاسی، حزبی و یا جناحی با نظر متخصصان و شایستگان شهر کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha