مددجوی دیروز؛ نیکوکار امروز
کد خبر: 3975024
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

مددجوی دیروز؛ نیکوکار امروز

مددجویی که در سال‌های گذشته و به دلیل تصادف زندانی شده و پس از مدتی از بند رهایی یافته بود، با پرداخت ۲۲ میلیون تومان زمینه آزادی یک محکوم مالی را فراهم کرد.

مددجوی دیروزی که نیکوکار امروز شدبه گزارش ایکنا از یزد، مددجویی که در سال‌های گذشته و به دلیل تصادف  زندانی شده و پس از مدتی از بند رهایی یافته بود، با پرداخت 22 میلیون تومان زمینه آزادی یک محکوم مالی را فراهم کرد.

این نیکوکار که اصرار داشت نام و تصویرش فاش نشود، در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: چند سال پیش به دلیل حادثه رانندگی که منجر به فوت یک نفر شد، روانه زندان شدم و با توجه به اینکه بی‌گناه بوده و فرد فوت شده مقصر بود، در زندان از خداوند درخواست کردم، در صورت رهایی از بند، زمینه آزادی یک محکوم مالی را از زندان فراهم کنم که با عنایت خداوند و کمک ستاد دیه از این بند رهایی یافتم.

وی ادامه داد: حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، هر انسانی باید در زندگی تمام زمینه‌های احتیاط را همانند بیمه کردن وسیله نقلیه، اطمینان از سلامت وسیله نقلیه و رانندگی در صورت داشتن گواهی‌نامه مدنظر داشته باشد، تا در صورت بروز حادثه به مشکلات بزرگی دچار نشود.

این نیکوکار یزدی یادآور شد: خوشبختانه پس از رهایی از زندان درصدد اختصاص مبلغی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برآمده و امیدوارم با اهدای این مبلغ زمینه آزادی مددجویی از زندان فراهم شود. 

انتهای پیام
captcha