31 مرداد؛ مهلت ارسال آثار به انتخاب کتاب سال لرستان
کد خبر: 3974873
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

31 مرداد؛ مهلت ارسال آثار به انتخاب کتاب سال لرستان

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین دوره انتخاب کتاب سال استان لرستان را تا 31 مردادماه اعلام کرد و گفت: آیین پایانی این رویداد 30 آبان‌ماه سال جاری و همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

31 مرداد؛ مهلت ارسال آثار به انتخاب کتاب سال لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، رضا نیازی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در آیین رونمایی از پوستر هشتمین دوره انتخاب کتاب سال استان لرستان که 10 خرداد در سالن جلسات شهید حیدریان ارشاد خرم‎آباد برگزار شد، گفت: بنا بر فراخوان دوره، مهلت ارسال آثار تا 31 مردادماه خواهد بود و آیین پایانی این رویداد 30 آبان‌ماه سال جاری و همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از تمامی ناشران و مؤلفان بومی و غیر بومی به حضور در هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان و اینکه آثار ارسالی باید در بازه زمانی سال‌های 1396 تا 1399 منتشر شده باشند، افزود: این رویداد ماحصل تمامی فعالیت‌ها و اتفاقات حوزه نشر لرستان است که داوری آن به‌صورت متمرکز توسط کارشناسان خانه کتاب و ادبیات ایران صورت خواهد گرفت.

یادآور می‏‌شود، هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان در حوزه موضوعات عمومی رده‌بندی دیوئی، غیر از کمک کتاب‌‎های آموزشی، برگزار می‌شود و علاوه بر ناشران و نویسندگان ساکن در لرستان، ناشران و مؤلفانی که در آثار خود به موضوع استان لرستان پرداخته‌اند نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. ادبیات پایداری، بیانیه گام دوم انقلاب، رونق تولید، اقتصاد فرهنگ و فرهنگ اقتصاد موضوعات بخش ویژه این دوره از انتخاب کتاب سال استان است.

انتهای پیام
captcha