توسعه و ارائه خدمات سلامت در سایه امنیت
کد خبر: 3974836
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

توسعه و ارائه خدمات سلامت در سایه امنیت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امنیت و سلامت را دو موضوع مهم و حیاتی در جامعه عنوان کرد که در دین مبین اسلام نیز همواره مورد تاکید قرار گرفته است و گفت: توسعه و ارائه خدمات سلامت در سایه امنیت شکل می‌گیرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اورنگ ایلامی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 10 خردادماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس امنیت و سلامت را دو موضوع مهم و حیاتی در جامعه عنوان کرد که در دین مبین اسلام نیز همواره مورد تاکید قرار گرفته است و افزود: همین امر موجب تقویت تعامل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیروی انتظامی شده است زیرا توسعه و ارائه خدمات سلامت در سایه امنیت شکل می‌گیرد.

وی با قدردانی از همکاری و همراهی مجموعه نیروی انتظامی استان با حوزه سلامت گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان، یکی از سازمان‌هایی که همواره در کنار مدافعان سلامت بوده، مجموعه نیروی انتظامی است.

ایلامی با اشاره به جانفشانی بیش از یک ساله کارکنان بهداشت ودرمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: خانواده بزرگ سلامت فارس، محکم و استوار پای کار ایستاده‌اند و در راه حفظ سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به همراهی مجموعه نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی گفت: مدافعان امنیت دوشادوش مدافعان سلامت برای ارتقای امنیت، سلامت و آرامش مردم تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه قانون‌مداری، اخلاق‌مداری و آرامش روحی و روانی ناشی از سلامتی جسم بوده و می‌تواند سبب تعالی جامعه شود، افزود: رضایت‌مندی قابل قبولی از مجموعه درمانی استان در بین اقشار مختلف مردم وجود دارد.

حبیبی ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت شبانه ‌روزی مدافعان سلامت در طول دوران شیوع بیماری کووید ۱۹ برای تقویت همکاری‌‌ها با مجموعه دانشگاه به ویژه در راستای مهار کرونا اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام
captcha