مشارکت 30 دستگاه در اجرای برنامه‌های دهه کرامت استان فارس
کد خبر: 3974701
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

مشارکت 30 دستگاه در اجرای برنامه‌های دهه کرامت استان فارس

نماینده ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت این استان گفت: 30 دستگاه اجرایی استان عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت هستند که در اجرای برنامه‌های این ایام همکاری و مشارکت دارند.

به گزارش ایکنا از فارس، مصطفی دهقانی، نماینده ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت این استان امروز، 10 خردادماه در جلسه کمیته هماهنگی تبلیغ در مراسم فرهنگی و مذهبی ستاد دهه کرامت گفت: ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس دارای 8 کمیته است که 32 عضو از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان عضو آن هستند.

وی با بیان اینکه 30 دستگاه اجرایی استان عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت هستند که در اجرای برنامه‌های این ایام همکاری و مشارکت دارند، افزود: برنامه‌های ایام دهه کرامت در استان فارس با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهند شد.

دهقانی، کمیته هماهنگی تبلیغ در مراسم فرهنگی و مذهبی ستاد دهه کرامت را هفتمین کمیته این ستاد اعلام کرد و گفت: این کمیته تاکنون مصوباتی داشته است که از طریق استانداری به دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.

نماینده ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت این استان بر ضرورت همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: برگزاری برنامه‌ها با هماهنگی‌های بیشتر باعث می‌شود بازخورد خوب و وسیع‌تری شکل گیرد.

وی در پایان گفت: مصوبات کمیته‌های هشت گانه با حضور، نماینده ولی فقیه در فارس، امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و همچنین استاندار فارس بررسی می‌شود.

انتهای پیام
captcha