تبلیغات کاندیداها در فضای سربسته در خراسان شمالی ممنوع است
کد خبر: 3974334
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

تبلیغات کاندیداها در فضای سربسته در خراسان شمالی ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: در بحث انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری است و تبلیغات در فضای سربسته در استان ممنوع است.

تبلیغات کاندیداها در فضای سربسته در خراسان شمالی ممنوع استبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، احمد برادران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی، 8 خرداد ماه، در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا  که درسالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه  گفت: در رابطه با بیماری کرونا وضعیت مناسبی داریم و باید تمام تلاش خود را برای پیشگیری از شروع پیک پنجم کرونا در استان به کار بگیریم.
وی ادامه داد: باتوجه به بحث انتخابات تبلیغات در فضای سربسته ممنوع است و باید درفضای باز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود و این محدودیت‌ها برای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه این موضوع در مورد تالارها نیز صدق می‌کند، افزود: حداکثر ظرفیت تالارهای سربسته  15 الی 20 نفر باید باشد و برگزاری مراسم در فضای سرباز نیز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

گفتنی است در ستاد ملی کرونا نیز محدودیت‌ ممنوعیت ترافیک از روز چهارشنبه 12 خرداد ماه الی دوشنبه 17 خرداد ماه سال جاری، اعمال می‌شود.

انتهای پیام
captcha