آغاز ارزیابی کاندیدا‌های شورای شهر اردبیل
کد خبر: 3972530
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

آغاز ارزیابی کاندیدا‌های شورای شهر اردبیل

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، گفت: از امروز جلسه ارزیابی برنامه‌های کاندیدا‌ها در کمیته‌های تخصصی جامعه اسلامی اصناف و بازاریان آغاز شد تا توسط اعضای این کمیته‌ها نفرات برگزیده راهی مرحله فینال شوند.

آغاز ارزیابی کاندیدا‌های شورای شهر اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی‌جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، ۲۹ اردیبهشت ماه در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: دومین جلسه ارزیابی کاندیدا‌ها توسط کمیته اجتماعی جامعه اسلامی اصناف و بازار آغاز و به دلیل تعدد کاندیدا‌های علاقمند به حضور در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، قرار شد در دو روز کاندیدا‌های علاقمند به حضور در این کمیسیون مورد ارزیابی قرار گیرد تا در نهایت کاندیدا‌های برگزیده راهی مرحله فینال شوند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل افزود: در مدت بیش از ۲.۵ ساعت جلسه اول، این کمیته با حضور اکثریت اعضا برگزار و ۶ نفر از کاندیدا‌های شورای شهر برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند تا اعضای محترم کمیته اجتماعی در این زمینه به شور و داوری بپردازند.

ایرانی جم گفت: با انصراف یکی از کاندیدا‌ها فردا نیز قرار است رزومه و برنامه‌های کاری پنج کاندیدای دیگر در این کمیته مورد بررسی قرار گیرد تا از هفته آینده فعالیت سایر کمیته‌ها آغاز شود.

وی بیان کرد: قرار است ۹ جلسه برای ارزیابی برنامه‌ها و توانمندی کاندیدا‌های شورا‌های شهر اردبیل در قالب کمیته‌های مختلف برگزار شده و در هفته‌های آینده ۳۰ نفر منتخب جامعه اسلامی اصناف و بازاریان راهی مرحله نهایی شوند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل تصریح کرد: در مرحله نهایی که جلسات آن با حضور تمامی اعضای مجمع بازار برگزار خواهد شد از جمع کاندیدا‌های مورد اعتماد جامعه اسلامی اصناف و بازاریان ۱۶ نفر به عنوان عضو اصلی و علی‌البدل به عنوان کاندیدا‌های مورد حمایت این تشکل معرفی و به عموم همشهریان لیست مورد حمایت ارائه شود.

ایرانی جم گفت: تمام تلاش ما بر این است تاچند روز مانده به زمان قانونی تبلیغات که ۲۰ خرداد ماه خواهد بود لیست نهایی کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل منتشر و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما کار را مرحله به مرحله و با بررسی دقیق توانمندی کاندیدا‌های شورای شهر اردبیل به پیش برده و در نهایت بدون جانبداری سیاسی، حزبی و یا جناحی با نظر متخصصان و شایستگان شهر، کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha