قدرت جبهه مقاومت دستاورد خون شهدای نظام اسلامی است
کد خبر: 3973471
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز:

قدرت جبهه مقاومت دستاورد خون شهدای نظام اسلامی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: قدرت جبهه مقاومت دستاورد خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

قدرت جبهه مقاومت دستاورد خون شهدای نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز، سوم خرداد در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس علیه ملت ایران وارد یک کاراز بزرگ شدند تا نهال انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما فرهنگ مقاومت، اتحاد و انسجام برگرفته از عاشورا و قیام امام حسین(ع) نقشه دشمنان را نابود کرد و ایران اسلامی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه مقاومت هشت ساله سرافرازی ابدی را برای انقلاب اسلامی و ملت ایران رقم زد، افزود: امروز تشکیل جبهه مقاومت از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است و پیروزی اخیر فلسطینی‌ها مقابل صهیونیست‌ها برگرفته از آثار ارزشمند انقلاب اسلامی است.

دشتکی ادامه داد: اسرائیل تا قبل از رشد جبهه مقاومت، دژ بسیار محکمی بود که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی این دژ متزلزل شود، اما امروز تنها بخشی کوچک از فلسطین و جبهه مقاومت زمینه نابودی این دژ را فراهم کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: قدرت جبهه مقاومت نتیجه ایثار و مقاومتی است که توسط ملت ایران و جوانان در دوران دفاع مقدس و در آزادسازی خرمشهر رقم خورد و یکی از آثار و برکات خون شهدا همین دستاوردی است که خواب از چشم دشمنان توحید، مقاومت و اسلام گرفته شده است.

این مسئول در پایان به انتخابات پیش‌روی کشورمان اشاره کرد و گفت: منکر برخی سوء‌مدیریت‌ها نمی‌توان شد اما این مسائل به‌ هیچ‌وجه در آثار حیات‌بخش پربرکت خون شهدا و نظام تأثیرگذار نیست و در آستانه انتخابات باید بیشتر مراقب باشیم.

انتهای پیام
captcha