مردم با اطمینان خاطر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند
کد خبر: 3973051
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

مردم با اطمینان خاطر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در روز انتخابات در شعب اخذ رأی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت می‌شود تا مردم با اطمینان خاطر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مردم با اطمینان خاطر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حیدر قاسمی، رئیس ستاد انتخابات استان امروز شنبه در جلسه این ستاد، اظهار کرد: آموزش لازمه فرآیند انتخابات است و نماینده‌های فرمانداران و دست‌اندرکاران انتخابات باید از آموزش‌های لازم برخوردار باشند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های کاری ما برگزاری انتخابات است و با توجه به حجم گسترده واجدین شرایط و صندوق‌های اخذ رأی در شهرستان اصفهان باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان صورت بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اضافه کرد: حدود ۳۰ درصد از کاندیداهای ثبت نامی، ۳۰ درصد از صندوق‌ها و شعب اخذ رأی و ۴۰ درصد از واجدین شرایط حضور در انتخابات در این استان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

قاسمی بیان کرد: ویروس کرونا متغیری بسیار تأثیرگذار است و باید با تمهیدات لازم در این خصوص به مردم اطمینان‌بخشی صورت گیرد و در روز انتخابات در شعب اخذ رأی دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به‌طور کامل رعایت شود تا مردم با اطمینان خاطر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی خطاب به فرمانداران استان تصریح کرد: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، فضای مناسب و روباز برای شعب اخذ رأی در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام
captcha