یادواره شهدای والامقام با محوریت «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» برگزار می‌شود
کد خبر: 3973031
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

یادواره شهدای والامقام با محوریت «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به‌مناسبت سوم خردادماه یادواره شهدای والامقام با محوریت «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» در بیله‌سوار برگزار می‌شود.

یادواره شهدای والامقام با محوریت «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» برگزار می‌شودسرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: یادواره شهدای والامقام با محوریت «آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها» در بیله‌سوار به مناسبت سوم خردادماه و با محوریت شهید تعارف بیرامی در شهر لاهرود برگزار می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام کشورمان به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه در برابر این مقام شاخص ادای دین و وظایف خطیری و حساسی بر عهده داریم که باید مورد توجه واقع شود و برای دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی اقدامات لازم انجام یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام فرصت مغتنمی است که در بین نسل جوان و امروزی باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

عبدی بیان کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده این مراسم معنوی روز یکشنبه دوم خرداد ماه امسال ساعت ۱۰:۳۰ صبح با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام صفری امام جمعه بخش لاهرود سخنران این مراسم خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در استمرار برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام که امری لازم و ضروری است اقدام کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام
captcha