درخواست تحریم العربیه به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3972711
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

درخواست تحریم العربیه به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی

جبهه مردمی آزادی فلسطین از امت عربی و ملت فلسطین خواست تا شبکه ماهواره‌ای العربیه را به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی و ارائه تبلیغات اسرائیلی تحریم کنند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از معا، جبهه مردمی آزادی فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد: نباید اجازه داد که شبکه ماهواره‌ای العربیه در اراضی اشغالی فلسطین فعالیت کند؛ زیرا «یکی از بوق‌های فتنه و ابزارهای رسانه‌ای است که حاوی برنامه‌های مشکوکی در خدمت اشغالگری است.»
 
این جبهه ادامه داد: این شبکه مشکوک از زمان تأسیس تاکنون بر نشر اکاذیب و ارائه دیدگاه‌هایی بر ضد ملت فلسطین و مقاومت شجاعاته آنها و ترویج پروپاگاندای صهیونیستی برای تحریف حقایق و واقعیت‌ها و همچنین تبدیل مقاومت عادلانه ملت فلسطین به تروریسم فعالیت می‌کند.
 
جبهه مردمی آزادی فلسطین تأکید کرد: دروغ‌هایی که این شبکه درباره مهاجرت شماری از فرماندهان گروه‌های مقاومت و خانواده‌های آنها به مصر در شرایط حملات اسرائیل به نوار غزه ترویج می‌کند، در راستای اهداف پلید رژیم صهیونیستی انجام گرفته است.
 
این جبهه در بیانیه خود نقش رسانه‌های مقاوم و حامی ملت فلسطین را که در نشان دادن تصویر واقعی جنایات اشغالگران صهیونیست و قتل و غارت آنها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و در این راه از زمان آغاز تجاوزات اسرائیل هدف قرار گرفته‌اند، ستود.
انتهای پیام
captcha