نابودی اسرائیل غاصب به منزله نجات جهان است
کد خبر: 3972540
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

نابودی اسرائیل غاصب به منزله نجات جهان است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نابودی اسرائیل غاصب به منزله نجات جهان است و مقاومت غزه و فلسطین در برابر رژیم غاصب فراموش‌نشدنی است.

نابودی اسرائیل غاصب به منزله نجات جهان استحجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر مردم جهان اگر در امنیت به سر می‌برند به خاطر مقاومت غزه و فلسطین است، چرا که کوتاهی در برابر ظلم و ستم همیشه سبب سوءاستفاده سودجویان و دشمنان خواهد شد و به همین خاطر امام راحل روز جهانی قدس را نامگذاری کرده و اهمیت این روز را یادآور شدند.

وی با اشاره به این که نابودی اسرائیل غاصب به منزله نجات جهان است، بیان کرد: خاک فلسطین خاک اسلام است و جهان اسلام باید پشتیبان این خاک باشد و با رژیم غاصب و صهیونیستی مبارزه کند، چرا که دفاع از مظلومین در حال حاضر مهم‌ترین کاری است که به عنوان یک وظیفه و رسالت باید مورد توجه واقع شود تا هر چه زودتر رژیم صهیونیستی نابود شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز باید به این نتیجه رسید که دشمنان و استکبار جهانی راه فراری ندارند و اگر در هر منطقه از جهان جرم و جنایتی مرتکب می‌شوند، در کم‌ترین زمان پاسخ کوبنده خود را دریافت می‌کنند.

فیاضی بیان کرد: ایجاد آشوب و فتنه گری داعشیان در حالی رخ داد که تقض حقوق بشر در آن کاملا مشهود بود و در این زمینه در میان بودن پای صهیونیست‌ها کاملا محرز است و به همین دلیل زمانی که اسرائیل غاصب نابود شود، آرامش به جهان اسلام بازمی‌گردد و حاکمیت اسلامی در جهان پدیدار می‌شود.

وی اظهار کرد: حقیقتاً از عمر استکبار کم مانده و برای جهان اسلام ثابت شده که هویت آمریکا و اسرائیل پوشالی و تهی است و به زودی با افکار غیراخلاقی و غیررفتاری شاهد پایان این حکومت‌ها خواهیم بود و بدون شک اندیشه‌های اسلامی، اندیشه‌های غربی را به قعر خواهد کشاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از تعالیم اسلامی نشأت گرفته و به همین دلیل هیچ گاه آرمان‌های اسلامی در جامعه ما کمرنگ نخواهد شد و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر ظلم و ستم در جهان نابود خواهد شد.

انتهای پیام
captcha