زندگی شهدا چراغ راه مدیران، مسئولان و مردم است
کد خبر: 3971609
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

زندگی شهدا چراغ راه مدیران، مسئولان و مردم است

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نمین گفت: زندگی شهدا چراغ راه مدیران، مسئولان و مردم بوده و ادامه راه آنان خدمتگزاری به مردم است.

زندگی شهدا چراغ راه مدیران، مسئولان و مردم استبه گزارش ایکنا از اردبیل، قاسم شاکر، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نمین، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، در دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرستان نمین، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی هستند که باید درس صبر و استقامت را در کشورمان با استفاده از این سرمایه‌ها صیانت و نگهداری کنیم.

وی با اشاره به مقام شامخ شهدای والامقام، بیان کرد: زندگی شهدا چراغ راه مدیران، مسئولان و مردم بوده و ادامه راه آنان خدمتگزاری به مردم است، چرا که شهدا با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و به الگویی شایسته از مدیریت جهادی و انقلابی تبدیل شدند.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نمین ادامه داد: وظیفه و رسالت خطیر و حساس ما صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام است، چرا که همه کسانی که هم‌اکنون در آرامش و آسایش زندگی می‌کنند به خاطر خون پاک شهیدان بوده است و بر همگان وظیفه است این مسیر مبارک را ادامه دهند.

شاکر بیان کرد: عهد و پیمان بستن با شهدای والامقام و ادامه راه آنان سبب قوت‌گیری ایمان و معنویت برای تک تک مؤمنان و مسلمانان خواهد بود و اگر ایران اسلامی هم‌اکنون به یک ابَرقدرت تبدیل شده، مرهون خون پاک شهدای والامقام است که ایثارگری و درس شجاعت را برای ما دیکته کرده‌اند.

وی تصریح کرد: آرمان‌های مقدس و ارزشمند شهدای والامقام درس‌دادنی است، و باید در راستای ترویج اهداف و ارزش‌های والامقام شهدای والامقام آن طور که شایسته و بایسته است گام برداشته شود و زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کرد، چرا که در حال حاضر این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است.

انتهای پیام
captcha