لزوم تقویت‌سازی مباحث محتوایی موزه دفاع مقدس در اردبیل
کد خبر: 3970363
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

لزوم تقویت‌سازی مباحث محتوایی موزه دفاع مقدس در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه موزه دفاع مقدس با تزریق اعتبارات سرعت گرفته و تمام تلاش و جدیت بر این است که اجرای آن هر چه سریع‌تر به اتمام برسد، چرا که یکی از اهداف مهم در این زمینه تقویت‌سازی مباحث محتوایی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری است.

لزوم تقویت‌سازی مباحث محتوایی موزه دفاع مقدس در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در جمع تعداد محدودی از خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی ما در حال حاضر سرعت‌بخشی به اجرای طرح موزه دفاع مقدس در استان است که در این زمینه درصدد هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر موزه دفاع مقدس را که گنجینه‌ای ارزشمند از آثار شهدا است به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه با تزریق اعتبارات سرعت گرفته و تمام تلاش و جدیت بر این است که اجرای پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد، چرا که یکی از اهداف مهم در این زمینه تقویت‌سازی مباحث محتوایی در موزه دفاع مقدس به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: استفاده از نظرات صاحبنظرات و کارشناسان فرهنگی و هنری برای تولید محتوا نیز به عنوان یک نیاز مبرم و اساسی اولویت اساسی است که در این زمینه به دنبال تولید محتوا هستیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه پررنگ کرده و نماد‌ها و الگو‌های اخلاقی و معنوی جامعه را بتوانیم به همگان معرفی کنیم.

بهنام‌جو تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی را در استان فراهم کرده و به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مرتبط را با هدف ترویج برنامه‌های ایثار و شهادت اجرا کنیم و روحیه ایمان و درستکاری را در بین نسل جوان و امروزی ارتقا دهیم.

وی اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد نیز تمهیدات لازم به عمل آمده که برنامه‌هایی با بهره‌گیری از ظرفیت مجازی در نظر گرفته شده که از طریق صدا و سیما پخش می‌شود و از اهم این برنامه‌ها می‌توان به یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha