مسابقه همخوانی خانوادگی «سوره قدر» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3969015
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

مسابقه همخوانی خانوادگی «سوره قدر» در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، گفت: همزمان با ماه بهار قرآن و در شب‌های قدر مسابقه همخوانی خانوادگی سوره مبارکه قدر در استان اردبیل برگزار می‌شود.

مسابقه همخوانی خانوادگی «سوره قدر» در اردبیل برگزار می‌شودحجت‌الاسلام و المسلمین عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: همزمان با ماه بهار قرآن و در شب‌های قدر مسابقه همخوانی خانوادگی سوره مبارکه قدر با محوریت قرآن نور امید و تواصی به حق و صبر، به همت مجموعه ستاره‌باران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان برای شرکت در این مسابقه باید از فیلم تلاوت خانوادگی و همخوانی سوره مبارکه قدر به مدت ۱۵ ثانیه فیلم گرفته و آن را به این جشنواره ارسال کنند.

حجت‌الاسلام صابر، اظهار کرد: مهلت ارسال فیلم به این مسابقه از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه اعلام شده و آغاز نظرسنجی برای برگزیدگان ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت‌ماه و زمان اعلام برندگان بیست‌ودوم، اردیبهشت‌ماه، سال‌جاری اعلام شده است.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات این مسابقه و ارسال آثار می‌توانند به صفحه مجازی این مسابقه به نشانی http://instagram.com/setarebaran_ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha