انتخابات؛ نماد پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی
کد خبر: 3967329
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
حجت‌الاسلام ادیانی بیان کرد:

انتخابات؛ نماد پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی

رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا با بیان اینکه انتخابات همیشه در کشور ما مهم و حساس بوده است، گفت: ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند، در معادلات جهانی و بین‌المللی نقش دارد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا در نشست روشنگری رؤسای عقیدتی ــ سیاسی نیروی انتظامی سراسر کشور که امروز 6 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «قرن چهاردهم مظهر حاکمیت ارزش‌های الهی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است». لذا مردم بر اساس یک وظیفه ملی و تکلیف شرعی و برای اینکه توطئه‌های دشمنان ایران و نظام اسلامی را خنثی کنند، در انتخابات حضور داشته باشند و مسئولانی را انتخاب کنند که اولاً مدیر و باکفایت باشند و ثانیاً با روحیه جهادی و انقلابی و با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان کشور را به سمت توسعه و پیشرفت سرعت دهند. مردم هر رأیی که به داخل صندوق‌ها می‌اندازند، تیری به قلب دشمنان است که آن‌ها را مثل همیشه ناکام و ناامید می‌کنند.

وی افزود: نظام اسلامی علی‌رغم همه مشکلات و موانع که بیشتر آن در اثر سوء مدیریت عده‌ای از مسئولان اجرایی کشور است، خدمات و پیشرفت‌های چشمگیر و گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف داشته است و نخبگان کشور این را باید برای مردم و به‌ویژه جوانان بازگو کننند. هرکس که به دنبال ایران قدرتمند و با عزت است و به قول فرمایش مقام معظم رهبری به فکر تداوم امنیت پایدار ایران عزیز هستند، باید در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ادیانی بیان کرد: دشمنان کوردل ایران هم بیکار ننشسته‌اند و تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد و ناامید کنند و به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، اما مردم ما بار دیگر با مشارکت همگانی و حداکثری و انتخاب اصلح ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و از این امتحان الهی هم سربلند بیرون خواهند آمد.

رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا تصریح کرد: آحاد کارکنان خدوم و انقلابی نیروی انتظامی نیز علاوه بر برقراری امنیت و آرامش در کشور و در صندوق‌های أخذ رأی، مشارکتی فعال، آگاهانه و همگانی به همراه خانواده خواهند داشت و البته نخبگان و هادیان سیاسی سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا ضمن تبیین اهمیت و جایگاه انتخابات و ویژگی‌های کاندیداهای اصلح از نگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری آحاد مردم عزیز و همیشه سرافراز ایران اسلامی را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha