جوانان نقش ویژه‌ای در تمدن‌سازی نوین اسلامی دارند
کد خبر: 3963200
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

جوانان نقش ویژه‌ای در تمدن‌سازی نوین اسلامی دارند

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل، گفت: جوانان نقش ویژه‌ای در تمدن‌سازی نوین اسلامی دارند و جوانان جهادی محور و میدان‌داران گام دوم انقلاب هستند.

جوانان نقش ویژه‌ای در تمدن‌سازی نوین اسلامی دارندمهدی اصلانی زاویه، رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم بودند، اظهار کرد: محور و میدان‌داران گام دوم انقلاب جوانان جهادی هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان نقش ویژه‌ای در تمدن‌سازی نوین اسلامی دارند، گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی از نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نگران هستند و می‌کوشند تا با هجمه‌های فرهنگی و مشکل آفرینی‌ها در مسیر رشد و پویایی آنان خلل وارد نمایند.

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: سال ۹۹ به معنای واقعی کلمه سال مردم یاری و مردم داری برای گروه‌های جهادی بسیج بود و در کنار مبارزه با ویروس کرونا و اجرای رزمایش کمک مومنانه، شاهد گسترش فعالیت‌های عمرانی و محرومیت زدایی گروه‌های جهادی بسیج استان برای خدمت به ولی نعمتان بودیم.

اصلانی زاویه با اشاره به افزایش گروه‌های جهادی استان به بیش از هزار و ۸۸۰ گروه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز با تجربیات کسب شده و توانمندسازی و توسعه بیش از پیش خدمات رسانی به مردم، گروه‌های جهادی بسیج همچنان با قوت و قدرت در کنار ولی نعمتان خواهند بود.

وی افزود: تبدیل حرکت‌های جهادی به گفتمان عمومی در جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است که رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به آن اشاره کرده اند.

انتهای پیام
captcha