امسال سال خوبی برای دانشگاه محقق اردبیلی در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی خواهد بود
کد خبر: 3962228
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

امسال سال خوبی برای دانشگاه محقق اردبیلی در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی خواهد بود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تغییرات و تحولات جهانی، گفت: به نظر می‌رسد دولت تنگنا‌های مالی را پشت سر گذاشته است و امید می‌رود سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای کشورعزیزمان ایران و دانشگاه محقق اردبیلی در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، عمرانی و ... باشد.

امسال سال خوبی برای دانشگاه محقق اردبیلی در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی خواهد بودبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۴ فروردین‌ماه در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با شهدای گمنام در اولین روز کاری سال ۱۴۰۰ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، با اشاره به فشار حداکثری استکبار جهانی به کشور در سال گذشته، گفت: شیوع ویروس کرونا نیز سخت‌ترین شرایط اقتصادی را به کشور تحمیل کرد.

وی افزود: سال گذشته علی رغم شرایط اقتصادی دشوار، دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با تلاش و کار جهادی نشان دادند هر چند شرایط سخت باشد، می‌توان فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد.

حبیبی با اشاره به ارتقای رتبه دانشگاه در زمینه‌های مختلف در رتبه بندی‌های ملی و بین المللی، تصریح کرد: اطلاع رسانی دستاورد‌های دانشگاه در رسانه‌ها و توجه ویژه مسئولان به این مهم، نشان می‌دهد که با دلسوزی و کار جهادی می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تغییرات و تحولات جهانی، گفت: به نظر می‌رسد دولت نیز تنگنا‌های مالی را پشت سر گذاشته است و امید می‌رود سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای کشورعزیزمان ایران و دانشگاه محقق اردبیلی در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، عمرانی و ... باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی اولین روز کاری خود در سال جدید را با تجدید میثاق با شهدای گمنام آغاز می‌کنند، گفت: اگر امروز دانشگاه موفقیتی را کسب کرده است مرهون زحمات کلیه دانشگاهیان اعم از اساتید، کارمندان و دانشجویان است.

وی با بیان اینکه اگر ما در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان شدیم، به خاطر ایثار، همدلی و گذشت بود، افزود: این وحدت و همدلی باید در جامعه حفظ شده و بیش از پیش تقویت شود.

عباس فنی اصل، فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به شعار سال اعلامی توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، گفت: انتظار می‌رود دانشگاهیان نیز در تحقق این شعار پیشگام باشند.

گفتنی است این برنامه توسط پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha