قطع وابستگی‌ها مستلزم افزایش تولید داخلی است
کد خبر: 3962220
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

قطع وابستگی‌ها مستلزم افزایش تولید داخلی است

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه عملکرد دستگاه‌ها در تحقق شعار سال، گفت: قدرتمند شدن اقتصاد ایران و قطع وابستگی‌ها مستلزم افزایش تولیدات داخلی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز، ۱۴ فروردین در نشستی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با نامگذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری می‌بینیم اقتصاد کشور همواره یکی از دغدغه‌های مورد تأکید جدی ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه قدرتمند شدن اقتصاد ایران و قطع وابستگی‌ها مستلزم افزایش تولیدات داخلی است، افزود: با توجه به اینکه کشورمان یکی از غنی‌ترین کشور‌های دنیاست، این ظرفیت را داریم که به این هدف دست یابیم.

کرمی تصریح کرد: درکنار ظرفیت‌ها و منابع خدادادی زیاد در کشور، کارآفرینان توانمند هم داریم که باید آن‌ها را جدی بگیریم و با پشتیبانی و رفع موانع بتوانیم زمینه سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با تأکیدات اخیر رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از شعار سال، همانطور که آیت‌الله رئیسی هم در روز‌های گذشته اعلام کردند، دستگاه قضائی تمام توان خود را برای حمایت از شعار سال خواهد گذاشت.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید امسال به‌گونه‌ای عمل کنند که در امر تولید با پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی شرایط کسب و کار استان کرمانشاه را به سمتی پیش ببرند که افراد به سرمایه‌گذاری در این استان تشویق شوند تا تولید رونق بگیرد.

کرمی اظهار کرد: دستگاه قضائی استان نسبت به عملکرد دستگاه‎‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال نظارت خواهد داشت و در صورت مشاهده کوتاهی برخورد می‌کند.

انتهای پیام
captcha