طرح ویزیت عمومی رایگان در اردبیل اجرا شد
کد خبر: 3961669
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

طرح ویزیت عمومی رایگان در اردبیل اجرا شد

مدیر قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری مهرپرور اردبیل، گفت: همزمان با فرارسیدن اعیاد بزرگ شعبانیه و تقارن بهار هستی با بهار منجی بشریت، طرح ویزیت عمومی در درمانگاه‌های آتیه و شوک استان، به‌صورت رایگان اجرا شد.

طرح ویزیت عمومی رایگان در اردبیل اجرا شدعلی امیرپور، مدیر قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری مهرپرور اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: همزمان با فرارسیدن اعیاد بزرگ شعبانیه و تقارن بهار هستی با بهار منجی بشریت، طرح ویزیت عمومی در درمانگاه آتیه و شوک استان، به‌صورت رایگان اجرا شد.

وی افزود: در این برنامه، عموم مردم استان اردبیل با مراجعه به درمانگاه شوک واقع در دروازه مشگین به طرف چهارراه حسینیه و درمانگاه آتیه واقع در میدان کشاورز، خدمات درمانی به‌صورت رایگان ارائه شد.

امیرپور، خدمات‌رسانی به جامعه را مایه مباهات و افتخار دانست و بیان کرد: گروه جهادی مهرپرور همواره در تمامی زمینه‌های درمانی، فرهنگی و معیشتی خدمات زیادی را رایگان ارائه داده و طرح ویزیت رایگان بیماران نیز از فعالیت‌های مهمی است که در مناسبت‌های مختلف، مردم شاهد اجرای آن بودند.

مدیر قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری مهرپرور اردبیل، افزود: این اقدام در راستای تجلیل از فداکاری‌های کادر درمان و خدمات رسانی به اقشار آسیب‌دیده سطح استان اجرا و با استقبال خوبی از طرف هم استانی‌ها مواجه شد.

وی تصریح کرد: بدون شک یکی از اقشار تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی کشور، پزشکان و مجموعه کادر درمان شامل پرستاران و بهورزان هستند و احساس مسئولیت این قشر از جامعه در پدیده‌های اجتماعی بسیار مثبت و مفید بوده و به توسعه کشور در ابعاد مختلف می‌انجامد.

امیرپور گفت: حضور جهادگران سلامت در مسائل مختلف اجتماعی به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا می‌تواند زمینه لازم برای رسیدن جامعه به سطح مطلوب در مبارزه با این پدیده را فراهم کند.

 

انتهای پیام
captcha