توجه به فرهنگ مقاومت در جهت حیات متعالی انسان
کد خبر: 3959430
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
طوماری تاکید کرد:

توجه به فرهنگ مقاومت در جهت حیات متعالی انسان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی، گفت: یکی از برنامه‌های اصولی در جهت حیات متعالی، فرهنگ مقاومت و جایگاه آن در ابعاد گوناگون زندگی انسان است که باید به آن توجه کرد.

خون شهدا تضمین‌کننده انقلاب و نهضت مقاومت اسلامی استمسعود طوماری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: خون شهدا تضمین‌کننده انقلاب و نهضت مقاومت اسلامی است و این همان اجری است که خداوند به شهیدان راه حق علیه باطل می‌دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی، شهادت را نه یک خسارت و زیان، بلکه بالاترین سود در دنیا عنوان کرد و افزود: شهادت مردان بزرگ برای مردم جامعه اسلامی نه تنها خمود آور و سست‌کننده نیست بلکه یک نقش برانگیزاننده و زنده کننده برای نظام اجتماعی مسلمانان دارد.

طوماری خاطر نشان کرد: خون شهدا، خون نفس زکیه‌ای بود که عزم تمام امت اسلامی را بار دیگر بر آرمان‌های توحیدی جزم کرد و خون تازه‌ای بر جان نهضت اسلامی جاری کرد و سبب اتحاد و همدلی امت اسلامی در جهان شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی، گفت: ابهت، اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی در دنیا و در چشم قدرت‌های شیطانی، ناشی از همین شهادت‌های عظیم بوده و توطئه‌ها از سوی دشمن و عزم راسخ از سوی امت اسلامی است.

طوماری اظهار کرد: در اسلام ارزش هر انسانی بر اساس باور، اعتقاد و عمل مبتنی بر آن سنجیده می‌شود، در میان اصول اعتقادی، توحید به عنوان اصل و مبنای پذیرش هر عملی بوده و سبک زندگی انسان را متحول می‌کند.

وی با اشاره به آیه ۱۳۸ سوره بقره، افزود: توحید سنگ بنای دعوت انبیاء الهی است، فلذا یکی از برنامه‌های اصولی در جهت حیات متعالی، فرهنگ مقاومت و جایگاه آن در ابعاد گوناگون زندگی انسان است که باید به آن توجه کرد.

انتهای پیام
captcha