مطالعه ابزاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 3953761
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

مطالعه ابزاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

مسئول کانون فرهنگی هنری نبی‌رحمت شهر عنبران، گفت: مطالعه می‌تواند ابزاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش دانش و آگاهی در جامعه باشد و این امر مهم نباید مورد غفلت نهاد‌های فرهنگی قرار گیرد.

مطالعه ابزاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید یاور مرادی، مسئول کانون فرهنگی هنری نبی‌رحمت شهر عنبران، ۲۵ بهمن‌ماه، در حاشیه نمایشگاه کتاب و کتابخوانی که با موضوع «انقلاب اسلامی» در راستای طرح«شنبه‌های کتاب» در این کانون دایر شد، گفت: مطالعه می‌تواند ابزاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش دانش و آگاهی در جامعه باشد و این امر مهم نباید مورد غفلت نهاد‌های فرهنگی قرار گیرد.

مسئول کانون فرهنگی هنری نبی‌رحمت شهر عنبران، تصریح کرد: طرح«شنبه‌های کتاب» یکی از طرح‌های موفق کانون‌های مساجد برای گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان بوده و اقدام‌های خوبی برای اجرای این طرح در این کانون صورت گرفته است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با کتاب‌هایی با موضوع‌های شهدا و انقلاب اسلامی در معرض نمایش عموم گذاشته شد.

مرادی اظهار کرد: کتاب مرجع بسیار مهمی برای انتقال فکر و پدیدآورنده افکار نو در راستای افزایش علم و آگاهی است و باید در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام
captcha