مجازات سخت در انتظار عاملان ترور شهید فخری‌زاده
کد خبر: 3953522
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
امیرسرتیپ حاتمی تاکید کرد؛

مجازات سخت در انتظار عاملان ترور شهید فخری‌زاده

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی به عنوان کشور بزرگ دارای مدیریت و تفکر راهبردی لازم بوده و در مکان و زمان مناسب عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده را مجازات خواهد کرد.

مجازات سخت در انتظار عاملان ترور شهید فخری‌زادهبه گزارش ایکنا از زنجان، امیرسرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران در مورد پیگیری پرونده شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشور اظهار کرد: آنچه که مسلم است، عاملان و آمران این جنایت مجازات می‌شوند و جمهوری اسلامی به عنوان کشور بزرگ دارای مدیریت و تفکر راهبردی لازم در این زمینه بوده و در مکان و زمان لازم این مجازات را انجام خواهد داد.

وی در مورد تهدیدات رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در شرایط به شدت شکننده‌ای قرار دارد و از روی استیصال و ترس، نکاتی را مطرح می‌کند که مورد قبول هیچ‌کس نیست، چون حرف‌هایی که عنوان می‌شود در حد این رژیم نیست؛ چراکه در سرزمین اشغالی بوده و حدی از توان را دارد که نهایتاً می‌تواند کار ایذایی انجام دهد.

این مسئول ادامه داد: به همین خاطر تهدیدات ایران مواردی است که خود این رژیم می‌داند غیرمتناسب با اندازه و قدرت او است. همه باید بدانند ایران کشوری بزرگ و قدرتمند است و نشان داده اگر مورد تهدید قرار گیرد با قدرت و شدت جواب آن را می‌دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تحویل ناوشکن دنا و مین‌شکار صبا در آینده‌ای نزدیک به نیروی دریایی ارتش خبر داد و گفت: امسال ۱۴۰ طرح در این وزارتخانه انجام شده است و حاصل آن تحویل دو طرح به ارتش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه موشک‌های جمهوری اسلامی دقیق بوده و از مانورپذیری و قدرت انفجاری لازم برای حفظ بازدارندگی دفاعی کشور برخوردار است، بیان کرد: ایران اسلامی امروز یکی از قدرت‌های برتر موشکی محسوب می‌شود و هر آنچه مورد نیاز است از طراحی و تولید آن را انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha