تقدیر نماینده ولی فقیه کردستان از حضور وحدت‌بخش مردم در جشن انقلاب
کد خبر: 3953466
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

تقدیر نماینده ولی فقیه کردستان از حضور وحدت‌بخش مردم در جشن انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی از حضور وحدت‌بخش و دلگرم‌کننده مردم در جشن بزرگ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی از حضور وحدت‌بخش و دلگرم‌کننده مردم در جشن بزرگ چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است؛

مردم شریف و همیشه در صحنه کردستان که بار‌ها با حضور انقلابی خود در مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده‌اند، این بار نیز با حضور وحدت‌بخش و دلگرم‌کننده خود در جشن بزرگ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به حق سزاوار تقدیر و تشکر هستند.

مردم با بصیرت کردستان، با لبیک به رهنمود‌های مقام معظم رهبری با صبر و استقامت در برابر هرگونه ظلمی ایستادگی می‌کنند و این مهم را در طول عمر مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه‌های مختلف به اثبات رسانده اند و با این حضور شایسته خود ثابت کردند که در دفاع از اسلام و ایران عزیز همچون گذشته در صحنه حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاورد‌ها و ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گونه کوتاهی نخواهند کرد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم که از حضور ارزشمند مردم شریف و بصیر کردستان در لبیک به ندای رهبر عظیم الشأن حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و شرکت در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن که همگام با سایر مردم میهن اسلامی موجب سرافرازی و عزت و عظمت ایران اسلامی شد و همه دست‌اندرکاران این مراسم اعم از مجریان و اصحاب رسانه تشکر کرده و از خدای متعال سربلندی این مردم قدرشناس را خواستارم.

انتهای پیام
captcha