ائتلاف 14 فوریه بحرین: انقلاب ایران حامی دین، ارزش‌ها و انسانیت است
کد خبر: 3953412
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

ائتلاف 14 فوریه بحرین: انقلاب ایران حامی دین، ارزش‌ها و انسانیت است

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد که انقلاب ایران حامی دین، ارزش‌ها و انسانیت است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «14f2011.com»، ائتلاف 14 فوریه بحرین در این بیانیه اعلام کرد که انقلاب عظیم ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) صفحه جدیدی از تاریخ اسلام در سطح جهان را رقم زد.

در این بیانیه آمده است: مسلمانان و مستضعفان جهان در حالی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند که این مناسبت عظیم تأثیرات عمیقی بر روح آزادگان جهان دارد.

ائتلاف 14 فوریه بحرین، ضمن تبریک این پیروزی الهی به امام خامنه‌ای، ولی امر مسلمین جهان و عموم ملت ایران، اعلام کرد: ملت ایران گرانبهاترین دارایی خود را تقدیم کرد تا مسلمانان و تمامی مظلومان و مستضعفان جهان با عزت و کرامت زندگی کنند.

از سوی دیگر، مقامات امارات با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای برای حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به دولت و مردم کشور تبریک و شادباش گفتند.

همچنین، «واشیو ای چیرو»، وزیر دولت در امور خارجه ژاپن در پیامی ویدئویی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد دولت جدید آمریکا به برجام بازگردد.

سونگ یونگ گیل، رئیس کمیسیون وحدت و سیاست خارجی پارلمان کره جنوبی نیز با ارسال پیامی به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

انتهای پیام
captcha