ارائه مشاوره رایگان به زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3953084
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

ارائه مشاوره رایگان به زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، امکان مشاوره رایگان 70 نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) هستند، به زائران و مجاوران این آستان فراهم شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، امکان مشاوره رایگان 70 نخبه و استاد دانشگاه که خادم افتخاری این بارگاه ملکوتی هستند، به زائران و مجاوران آستان مقدس فراهم شد. این اساتید خادم براساس تخصص‌های علمی و فردی، با همکاری و فعالیت در کارگروه‌های مختلف، به خدمت در آستان مقدس و عامه مردم برای مشاوره‌های تخصصی خواهند پرداخت.

همچنین، در سال گذشته، با حضور چهره‌های برجسته علمی و اجرائی همچون معاون وزیر علوم و تحقیقات، رئیس دانشگاه علم و صنعت، مدیران ستادی دانشگاه و رؤسای تعدادی از دانشکده‌ها، قریب هشتاد نفر از اساتید پژوهشگر برتر دانشگاه، ضمن دیدار و تشکیل جلسه با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، به عنوان خادم افتخاری آستان با مسئولیت و هماهنگی شجاعی‌فرد، نماینده تولیت آستان مقدس در دانشگاه‌ها، همکاری خود را آغاز کرده و با توجه به فرا رسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی قرار است به موازات انجام وظایف محوله، به ارائه مشاوره رایگان در تخصص‌های مربوطه، به مردم عزیز و زائران گرامی خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، اساتید دانشگاه و نخبگان علمی که مایل به خدمت افتخاری در این بارگاه ملکوتی هستند، می‌توانند با دفتر آقای شجاعی‌فرد به شماره 73226400 هماهنگ کنند.

انتهای پیام
captcha