چهره‌های قرآنی در اولویت استخدام ناجا
کد خبر: 3952312
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
سردار بهرامی بیان کرد:

چهره‌های قرآنی در اولویت استخدام ناجا

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با اشاره به برگزاری جلسه جذب و استخدام نخبگان قرآنی گفت: در این جلسه مقرر شد افراد شاخص قرآنی در اولویت جذب و استخدام پلیس قرار گیرند.

به گزارش ایکنا، سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با اشاره به جزئیات جذب و استخدام نخبگان قرآنی در ناجا اظهار کرد: کارکنان ناجا به جهت ماهیت مأموریت‌شان، بیشتر از سایر کارکنان نیروی‌های مسلح به مباحث قرآنی، معرفتی و بصیرتی نیاز دارند و رسالت سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا این است که به جذب افراد متعهد و متخصص قرآنی کمک کند، لذا درباره استخدام نخبگان قرآنی در ناجا جلسه‌ هماهنگی با حضور سردار ایرانمنش، رئیس مرکز گزینش و استخدام ناجا و معاونان سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا انجام شد.
 
وی افزود: در این جلسه پیشنهاد شد تا مرکز گزینش و استخدام ناجا از سازمان عقیدتی ـ سیاسی بخواهد که افراد نخبه و متخصص قرآنی را شناسایی و جهت جذب و استخدام به مرکز گزینش ناجا معرفی کند، چرا که حضور افراد متخصص قرآنی موجب صیانت و حفظ ناجا و مأموریت‌های آن می‌شود. حضور این نخبگان در آوردگاه‌ها و مسابقات نیروی‌های مسلح و بین‌المللی سبب ارتقای منزلت اجتماعی پلیس می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: در این جلسه سردار ایرانمنش، ضمن استقبال از طرح جذب نخبگان قرآنی تأکید کرد جذب نخبگان قرآنی به کیفیت جذب افراد و بالا رفتن کارایی کارکنان کمک می‌کند و سازمان عقیدتی ـ سیاسی باید نیازمندی‌های خود را از نظر جغرافیایی و تعیین استان‌ها به مرکز گزینش و استخدام ناجا اعلام کند و مرکز گزینش، مصمم است افراد شاخص قرآنی که مورد تأیید معاونت تبلیغات و روابط عمومی است با اولویت، جذب و استخدام کند.
انتهای پیام
captcha