كانون‌های خادمیاران رضوی برتر فارس معرفی شدند
کد خبر: 3951398
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

كانون‌های خادمیاران رضوی برتر فارس معرفی شدند

رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی استان فارس به تشریح وضعیت این كانون‌ها در شهرستان‌ها پرداخت و گفت: عملکرد کانون‌های خادمیاران در شهرستان‌ها پس از بررسی به سه دسته تقسیم شده و شهرستان‌های برتر در این زمینه معرفی شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، جابر مهدی‌یار، رئیس دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان فارس امروز، 13 بهمن‌ماه در همایش رابطین و مسئولان کانون‌های خادمیاران رضوی در استان به تبیین وضعیت كانون‌های خدمت رضوی در سطح شهرستان‌های فارس پرداخت و گفت: در استان فارس ۳۶ شهرستان و ۱۱ منطقه در شهرستان شیراز وجود دارد.

وی افزود: عملکرد کانون‌های خادمیاران در شهرستان‌ها پس از بررسی به سه دسته تقسیم شدند که چهار شهرستان جهرم، داراب، لامرد و منطقه هشت شیراز با کسب امتیاز بالا و ارسال گزارش‌های منظم در رتبه اول قرار دارند.

مهدی‌یار تأکید کرد: ۱۴ شهرستان در وضعیت مطلوب قرار دارند اما ثبت و سوابق ندارند و ۹ شهرستان نیاز به تلاش بیشتر دارند، 7 شهرستان جدید هستند که باید تلاش خود را مضاعف كنند.

رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دوران انقلاب دورانی پرخاطره و پر مخاطره‌ بود که از یادها فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به رفتار رژیم پهلوی در مقابل مطالبه‌گری مردم گفت: آنچه که رژیم سابق مخصوصا ساواک سعی می‌کرد بی‌تفاوتی به حکومت را به مردم القا کند و امروز هم بی‌تفاوتی نسبت به ظلم توسط استکبار جهانی دنبال می‌شود.

رئیس دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان فارس تصریح کرد: امروز شکست مقاومت و دین‌ستیزی توسط دشمنان مطرح است که تبیین شرایط فعلی و قبل از انقلاب برای تفهیم آرمان‌ها به نسل جوان وظیفه اصلی ما است.

انتهای پیام
captcha