مهلت ارسال آثار به هنرواره ملی «روایت جهاد» تمدید شد
کد خبر: 3950790
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

مهلت ارسال آثار به هنرواره ملی «روایت جهاد» تمدید شد

دبیر اجرایی نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد»، گفت: مهلت ارسال اثر به هنرواره ملی «روایت جهاد» تا پایان بهمن‌ماه سالجاری تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به هنرواره ملی «روایت جهاد» تمدید شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت راهبری حوزه هنری استان‌ها، سیدمرتضی دارابی، دبیر اجرایی نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد»، ۱۱ بهمن‌ماه، گفت: با توجه به استقبال مناسب هنرمندان برای ارسال آثار به دبیرخانه هنرواره و بررسی‌های انجام شده، مهلت ارسال آثار به این رویداد ملی تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری تمدید شد.

دبیر اجرایی نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد»، خاطر نشان کرد: با توجه به مراجعه و حجم بیش از انتظار ارسال و بارگذاری آثار بر روی سایت www.rewayatjahad.com کمیته برگزاری هنرواره بستر دیگری را برای ارسال آثار نیز از طریق پیام‌رسان‌ها فراهم کرده است که هنرمندان و علاقه‌مندان به حضور در این هنرواره می‌توانند در صورت بروز خطا برای ارسال آثار بر روی سایت اقدام کنند.

دارابی به آثاری که حجم آن‌ها اجازه ارسال از طریق فضای مجازی و سایت را نمی‌دهد اشاره کرد و افزود: آثاری که حجم بالا دارند و امکان بارگذاری بر روی سایت و ارسال از طریق پیام رسان را ندارند باید به صورت فیزیکی به آدرس دبیرخانه به نشانی: تهران- خیابان سمیه نرسیده به حافظ، حوزه هنری طبقه پنجم معاونت راهبری استانها، دبیرخانه هنرواره ملی «روایت جهاد» با کد پستی ۱۵۹۹۷۱۹۵۱۳ ارسال کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به تعیین بخش‌های جشنواره، دبیری هر بخش به عهده یک نفرخواهد بود که طی روز‌های آتی دبیران هنری این رویداد فرهنگی هنری نیز معرفی خواهند شد.

دبیر اجرایی نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد»، تصریح کرد: نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» ذیل قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی و به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و سایر نهاد‌ها برنامه ریزی و برگزار می‌شود.

دارابی تاکید کرد: هنرواره ملی«روایت جهاد» با موضوع مجاهدت‌های مردمی در عرصه مواسات و مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های هنر‌های تصویری فیلم کوتاه، نماهنگ، کلیپ، مستند و انیمیشن، در بخش موسیقی ترانه، سرود و ویدئو موزیک، بخش ادبیات شامل داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، شعر کلاسیک و سپید، بخش تجسمی اعم از عکس، نقاشی، گرافیک، کاریکاتور، تصویرسازی و بخش رسانه شامل گزارش‌های خبری، خبر‌های تحلیلی مکتوب و تصویری و عکس خبری آماده دریافت آثار است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.revayatjahad.com و یا به شمار‌ه‌های ۰۹۱۲۳۷۷۴۲۹۵ و ۰۹۱۴۱۵۰۷۷۵۱ از طریق پیام‌رسان‌ها ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha