ناچیز بودن مضرات فضای مجازی در برابر منافع آن + فیلم
کد خبر: 3949441
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

ناچیز بودن مضرات فضای مجازی در برابر منافع آن + فیلم

در بخشی از نشست امکان‌سنجی اجرای مسابقات قرآن در فضای مجازی که هفته گذشته در خبرگزاری قرآن برگزار شد، بر ناچیز بودند مضرات فضای مجازی در برابر منافع آن تأکید شد.

به گزارش ایکنا، نشست «امکان‌سنجی اجرای مسابقات قرآن در فضای مجازی و رویکرد رسانه‌ها» ۳۰ دی‌ماه با حضور برگزارکنندگان مسابقات قرآن، که امسال با وجود شیوع کرونا و عدم امکان برپایی رقابت‌های حضوری با بهره‌مندی از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مسابقات خود را برپا کردند، به میزبانی ایکنا برگزار شد.

حاضران در این نشست بر ضرورت حمایت از یک پلتفرم ویژه رویدادهای قرآنی از جمله مناسب برای مسابقات تأکید شد و جمع حاضر که تجربه برگزاری، رویداد قرآنی خود را در شرایط کرونا در فضای مجازی داشتند، ضمن بیان نقاط قوت و ضعف اجرای چنین شیوه‌ای، خواستار حضور متولی مشخصی برای رفع مشکلات در این زمینه شدند.

در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید علاوه بر تهیه یک پلتفرم ویژه برای برگزاری رویدادهای قرآنی به مواردی همچون استفاده از فضای مجازی در برگزاری مسابقات قرآن در دوران پساکرونا، نداشتن محتوای کافی در فضای مجازی، عقب‌افتادگی‌ 30 ساله در عرصه مجازی، ناچیز بودن مضرات فضای مجازی در برابر منافع آن و ... تأکید شد.

انتهای پیام
captcha