اعلام برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر در اردبیل
کد خبر: 3947989
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

اعلام برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر در اردبیل

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل برنامه‌های قرآنی در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، ۲۷ دی‌ماه در مصاحبه با روابط عمومی این اداره به برنامه‌های کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در اردبیل اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه‌های امسال، در اولویت فعالیت‌های دهه فجر است.

وی به عناوین برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری ۲۵ محفل قرآنی در شهرستان اردبیل و ۹ شهرستان استان هر روز یک برنامه به مدت 10 روز، جلسات تجلیل از قاریان و حفاظ ممتاز قرآنی استان، انعکاس تمام برنامه‌ها از فضای مجازی و رسانه‌های استانی، تجلیل از موسسات و خانه‌های قرآنی نمونه استان، دیدار با اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان و تجلیل از آنان، تجلیل از حافظان کل روستا‌های استان، مسابقه فراز خوانی آیات قرآن کریم(با موضوع آیات وحدت اسلامی) و اجرای مسابقه قرآنی و پخش از صدا و سیما به مدت ده روز، از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: نکته مهمی که مطرح است وجود بیماری کرونا و توجه به سلامتی و عافیت مردم و عدم تجمعات و مراسم گسترده و ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین دستاورد‌های انقلاب است.

حجت‌الاسلام صابر با بیان اینکه بستر لازم برای معرفی دستاورد‌های انقلاب در فضای مجازی وجود دارد و باید از آن استفاده شود، گفت: تجربه حضور فعال در پیام رسان‌ها و شبکه‌های محلی و استانی در برگزاری ماه رمضان، اعیاد شعبانیه، محرم و صفر و نیز برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین قرآن وجود دارد و می‌توان با تعدد برنامه‌ها از تجمعات در یک نقطه جلوگیری کرد.

وی افزود: هر ساله در شهر اردبیل به ‌مناسبت دهه فجر نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شد که امسال این امکان وجود ندارد و سایر برنامه‌ها را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha