کارگاه واکاوی آسیب‌های دوران کرونا در شهرستان بیله‌سوار برگزار شد
کد خبر: 3947322
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

کارگاه واکاوی آسیب‌های دوران کرونا در شهرستان بیله‌سوار برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرستان بیله‌سوار، گفت: کارگاه آموزشی واکاوی آسیب‌های دوران کرونا، با محوریت«طلاق»، در این شهرستان برگزار شد.

کارگاه واکاوی آسیب‌های دوران کرونا در شهرستان بیله‌سوار برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی پیران، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای شهرستان بیله‌سوار، ۲۳ دی‌ماه در حاشیه کارگاه آموزشی واکاوی آسیب‌های دوران کرونا، گفت: دوره آموزشی قدم به قدم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت«طلاق» با حضور اعضای فعال این کانون در شهرستان بیله‌سوار، برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای بیله‌سوار، تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به تدریس حجت‌الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، برگزار شد و ارائه الگو‌های مختلف سبک زندگی اسلامی، مباحث جدید مهارت‌های زندگی و آداب و اخلاق اجتماعی، نحوه تعامل با همسر و آداب اجتماعی، ایجاد برقراری روابط پایدار در زوج‌های جوان از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

پیران اظهار کرد: این برنامه آموزشی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج بیله‌سوار، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار برگزار شد.

وی بیان کرد: این برنامه آموزشی به پیشنهاد کارگروه پیشگیری از طلاق شهرستان بیله‌سوار، در مناطق شهری و روستایی به صورت حضوری برگزار و به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی در این دوره رعایت شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای بیله‌سوار، خاطر نشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این کانون برای مشارکت در طرح ملی«ایران قوی» در سامانه بچه‌های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha