ترویج سبک زندگی فاطمی تهاجم فرهنگی دشمن را بی‌نتیجه می‌کند
کد خبر: 3947312
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

ترویج سبک زندگی فاطمی تهاجم فرهنگی دشمن را بی‌نتیجه می‌کند

مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) روستای اجیرلو، گفت: فاطمه‌شناسی و ترویج سبک زندگی فاطمی باید در جامعه امروز ما نهادینه شود و تحقق این امر مهم بسیاری از نقشه‌های دشمن را در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بی اثر و بی‌نتیجه می‌کند.

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام فاطمی در روستای اجیرلوبه گزارش ایکنا از اردبیل، پویا شاهی، مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) روستای اجیرلو، ۲۳ دی‌ماه، در جمع تعدادی از اصحاب رسانه، گفت: به مناسبت ایام فاطمیه غذای نذری در بین اهالی روستای اجیرلو به همت کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) روستای اجیرلو، تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این نذری با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی طبخ و در اختیار اهالی روستا قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ سنت حسنه احسان و نیکوکاری یک کار مهم و ضروری است و این مهم با هدف حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

شاهی خاطر نشان کرد: این حرکت فرهنگی در راستای اجرای طرح ملی«ایران قوی» و مشارکت در رواق همدلی صورت گرفت و فعالیت این کانون در سامانه بچه‌های مسجد ثبت خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) روستای اجیرلو، افزود: همزمان با دهه دوم فاطمیه ویژه برنامه‌های عزاداری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و محافل قرآنی از دیگر برنامه‌های این کانون خواهد بود.

وی تصریح کرد: ترویج سبک زندگی فاطمی و ترویج سیره آن حضرت در بین نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ایام فاطمیه است.

شاهی تاکید کرد: فاطمه‌شناسی و ترویج سبک زندگی فاطمی باید در جامعه امروز ما نهادینه شود و تحقق این امر مهم بسیاری از نقشه‌های دشمن را در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بی اثر و بی‌نتیجه می‌کند.

مسئول کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) روستای اجیرلو، با اشاره به اینکه الگوی نامناسب می‌تواند زمینه انحطاط و سقوط یک فرد و حتی یک جامعه را فراهم کند، گفت: در اسلام بر این نکته تاکید شده که انسان زندگی و راه و روش بندگان صالح خداوند را سرمشق و الگوی خود قرار دهد و در این میان، حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی متعالی برای زندگی فردی و اجتماعی افراد هستند، فلذا ایشان با بندگی و عبادت توانستند به مقام قرب‌الهی برسند.

انتهای پیام
captcha