نخستین هنرواره منطقه‌ای طراحی پوستر با موضوع نماز برگزار می‌شود
کد خبر: 3946859
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶

نخستین هنرواره منطقه‌ای طراحی پوستر با موضوع نماز برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده، نخستین هنرواره منطقه‌ای ‌طراحی پوستر با موضوع نماز برگزار می‌شود.

نخستین هنرواره منطقه‌ای طراحی پوستر با موضوع نماز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اللّه شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ۲۱ دی‌ماه در مراسم رونمایی از نخستین هنرواره منطقه‌ای‌ طراحی پوستر با موضوع نماز در اردبیل، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ نماز در استان اردبیل، برنامه‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌شود که خوشبختانه خروجی‌های مثبتی نیز به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه نخستین هنرواره منطقه‌ای‌ طراحی پوستر با موضوع نماز به همت حوزه هنری و همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها فرهنگ معنوی نماز را در بین همگان محقق کند و شاهد استقبال همگانی در امر فریضه واجب نماز باشیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این هنرواره تا ۱۰ بهمن‌ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که برای مشاهده کامل از شرایط فراخوان، می‌توانند به نشانی اینترنتی www.artardabil.ir مراجعه کنند.

عبدی اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، اختتامیه این جشنواره نیز با عنوان «به سوی خدا» مقارن با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود که اقدامات لازم در این زمینه برای برگزاری هر چه باشکوه این مراسم در نظر گرفته شده و امیدواریم با همکاری متولیان اجرایی به بهترین نحو شاهد برگزاری این مراسم باشیم.

وی در پایان با اظهار امیدواری در ارتباط با اتمام کرونا نیز اظهار کرد: امیدواریم کرونا با مشارکت همگانی مردم در رعایت اصول بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا هر چه سریع‌تر ریشه‌کن شود و بتوانیم نماز جمعه را به صورت گسترده و منظم برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha