یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار برگزار شد
کد خبر: 3946768
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار برگزار شد

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار به صورت باشکوه و منظم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و رعایت ضوابط بهداشتی و موازین ستاد مقابله با کرونا، برگزار شد.

یادواره شهدای والامقام شهرستان بیله‌سوار برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزی، امام جمعه بیله‌سوار، ۲۰ دی‌ماه در مراسم یادواره شهدای بیله‌سوار که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و نیز رعایت ضوابط بهداشتی و نیز موازین ستاد مقابله با کرونا، به صورت باشکوه و منظم برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و نیز بررسی نقش بی‌بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی در تحولات منطقه یک اولویت اساسی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به این که سردار دل‌ها مظلومانه به شهادت رسیده است، بیان کرد:، امّا این شهادت نقطه عطفی در قطع دستان و سیطره چندین ساله آمریکا از منطقه شد و آمریکا جواب دندان‌شکنی را از توطئه‌ها و حیله‌های چندین ساله خود گرفت.

امام جمعه بیله‌سوار ادامه داد: شهید سلیمانی با رفتنش درس مقاومت و ایستادگی را به همرزمانش آموخت و به دنیا ثابت کرد که دشمنان ما هر کاری کنند، آخر سر چهره پلید و ناپاک خود را به همه نشان می‌دهند و این بار هم به دنیا ثابت شد که آمریکا و دست‌پرورده‌های آنان چه جنایکارانی هستند.

عزیزی تصریح کرد: هیچ‌گاه یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان فراموش و کمرنگ نخواهد شد، امّا در عرصه کنونی بصیرت‌افزایی و ولایتمداری برای رویارویی در برابر دشمنان اولویت اساسی است و در این زمینه برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام باید پیرو راه و مکتب شهدا باشیم.

وی اظهار کرد: رسالت و وظیفه مسئولان در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا باید بیش از پیش ارتقا یابد، چرا که دشمنان از هر عرصه‌ای به دنبال نفوذ در قلب جوانان و نسل امروزی ما هستند و هر گونه سهل‌انگاری از طرف ما شرایط سختی را پیش روی ما خواهد گذاشت.

عزیزی بیان کرد: باید با پیروی از راه و مکتب شهدای والامقام به وظایف خود به درستی عمل کرده و یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان را با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگهداریم.

انتهای پیام
captcha