بیانیه جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی
کد خبر: 3946075
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

بیانیه جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی

در پی شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری، جنبش جهاد اسلامی شدت‌گرفتن مبارزات ضد صهیونیستی در این منطقه را خواستار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر نمایندگی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، این جنبش در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد این شهید تأکید کرد که مبارزه تنها راه مقابله با ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی است.
متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

نیروهای اشغالگر صهیونیست به جنایت علیه جوانان فلسطینی در پست‌های بازرسی مرگ در استان‌های کرانه باختری ادامه می‌دهند که آخرین آن قتل عاهد عبدالرحمن اخلیل از روستای بیت امر در شمال شهر الخلیل نزدیک دو راهی «گوش عتصیون» در جنوب بیت لحم است.

ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت این جوان از سوی نیروهای اشغالگر را تسلیت گفته و بر لزوم مقابله با اشغالگران با تمام ابزارهای مقاومت به ویژه در پست‌های بازرسی تأکید می‌کنیم که دشمن آن را مکانی برای هدف قراردادن جوانان فلسطینی و قتل آنان با بهانه‌های واهی قرار داده است.

تأکید می‌کنیم که ایستادن در برابر حملات شهرک‌نشینان و عربده‌کشی فزاینده‌شان بهترین راه بازدارندگی در برابر آنان و حمایت از سرزمین و مردممان است.

ما تأکید می‌کنیم که بازگشت هماهنگی امنیتی و افتخار نهادهای امنیتی و نظامی صهیونیستی به نقش این هماهنگی در زمینه جلوگیری از عملیات مقاومت علیه نیروها و شهرک‌نشینانش، مشوق نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان برای قتل و عربده‌کشی است».

انتهای پیام
captcha