آغاز ثبت‌‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن» در زنجان
کد خبر: 3945745
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

آغاز ثبت‌‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن» در زنجان

طرح «دانشجو معلم قرآن» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و جهاددانشگاهی زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۶ تا ۲۳ دی‌ در این طرح نام‌نویسی کنند.

آغاز ثبت‌‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» به همت سازمان قرآنی دانشگیان کشور و جهاددانشگاهی زنجان برگزار می‌شود و دانشجویان علاقه‌مند در رده سنی 18 تا 35 سال می‌توانند از 16 تا 23 دی در این دوره ثبت‌نام کنند و با مهارت‌های تدریس، احکام قرآن و عترت و مفاهیم و واژه‌های قرآنی آشنا شوند.

دانشجویان برای شرکت در این دوره باید مسلط به تجوید مقدماتی قرآن باشند و با دریافت گواهی این دوره از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، ضمن بهره‌مندی از مزایای کار دانشجویی، زمینه شغلی در مراکز قرآنی و نیز تبادل افکار و خلاقیت برای آن‌ها ایجاد می‌شود.

تربيت مربی آموزش قرآن كريم، گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در ميان دانشجويان، شناسايی استعدادهای بالقوه قرآنی، ايجاد حركتی پويا و روبه رشد جهت ارتقای فرهنگ قرآنی و حمايت مادی و معنوی از فعاليت‌های قرآنی دانشجويان از اهداف برگزاری این دوره است.

شرکت در این دوره‌ها برای دانشجویان علاقه‌مند هزینه‌ای ندارد و تنها باید منابع را تهیه کنند و افراد برای نام‌نویسی باید به نشانی www.isqa.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن دبیرخانه در زنجان به شماره 33035308 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha