ابعاد شخصیتی آیت‌الله مصباح تبیین شود
کد خبر: 3945521
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

ابعاد شخصیتی آیت‌الله مصباح تبیین شود

معاون فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: ابعاد شخصیتی آیت‌الله مصباح تبیین شود.

ارسالی//ابعاد شخصیتی آیت‌الله مصباح تبیین شودحجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان، 14 دی‌ماه در حاشیه جلسه کارگروه تشکل‌های قرآنی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، بر لزوم هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن فعالیت‌های قرآنی در دهه فجر تأکید و اظهار کرد: در این ایام مناسبت‌های مختلفی از جمله ایام فاطمیه، سالگرد سردار سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح با هم مقارن شده است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی، افزود: پیام مقام معظم رهبری دارای کلیدواژه‌هایی است که باید این کلیدواژه‌ها مورد بررسی و تحقیق قرار گیرند.

غلامی بر لزوم تبیین ابعاد شخصیتی آیت‌الله مصباح تأکید کرد و گفت: در آستانه دهه فجر باید به فکر باشیم تا ایام دهه فجر به خوبی و با شکوه بیشتری برگزار شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در کنار برنامه‌ها، جلسات، مسابقات و جشنواره‌های قرآنی باید نام اهل‌ بیت(ع) هم تقویت شود، بر لزوم نقش‌آفرینی هیئت‌های مذهبی، تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: تهدیدات دشمنان بر این بود که ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن نگیریم و اکنون وظیفه ماست که گام دوم انقلاب را محکم‌تر برداریم.

برنامه‌های قرآنی هیئت‌محور شود

غلامی با اشاره بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های قرآنی در ایام دهه فجر، اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های قرآنی باید از ظرفیت هیئت‌های مذهبی استفاده کرد؛ همچنین برنامه‌های قرآنی باید به شکل محله‌محور و هیئت‌محور برگزار شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه اربعین درگذشت آیت‌الله مصباح مقارن با دهه فجر خواهد بود، گفت: باید در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر نیز ابعاد شخصیتی این شخصیت بزرگ جهان اسلام مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha