آیت‌الله مصباح یزدی در علوم عقلی آثار ارزنده‌ای دارد
کد خبر: 3945228
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
آیت‌الله العظمی سبحانی:

آیت‌الله مصباح یزدی در علوم عقلی آثار ارزنده‌ای دارد

آیت‌الله سبحانی در پیامی به مناسبت ارتحال آیت‌الله مصباح تصریح کرد: آیت‌الله مصباح یزدی در طول اقامت خود در قم مبدأ آثاری بود؛ در علوم عقلی و معارف اسلامی آثار ارزنده‌ای دارد و گروه زیادی را تربیت نموده و گروهی را با معارف اسلامی آشنا ساخت.

آیت‌الله مصباح یزدی در علوم عقلی آثار ارزنده‌ای داردبه گزارش ایکنا، آیت‌الله سبحانی در پیامی ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفت، متن آن به این شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت عالم مجاهد، محقق عالیقدر، آیت‌الله مصباح یزدی مایه تاسف و تأثر گردید. فقید سعید در طول اقامت خود در قم مبدأ آثاری بود؛ در علوم عقلی و معارف اسلامی آثار ارزنده‌ای دارد و گروه زیادی را تربیت نموده و گروهی را با معارف اسلامی آشنا ساخت.

اینجانب این ضایعه را به علماء اسلام و حوزه‌های علمیه و بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعالی برای روح آن عالم جلیل علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام آیت‌الله مقتدایی

همچنین آیت‌الله مقتدایی در پیامی به همین مناسبت تأکید کرد: ارتحال فقیه عالیقدر آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید. درگذشت آن عالم متقی بی شک ثلمه عظیمی است که به راحتی قابل جبران نخواهد بود، ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویایی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را به حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خاندان گرامی و فرزندان صالح و دیگر بازماندگان ایشان و نیز به شاگردان و ارادتمندان این معلّم بزرگ و به حوزه علمیه تسلیت عرض می‌کنم و علّو درجات ایشان و مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha