صدور ۲۰۰ گواهینامه عمومی و تخصصی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3942657
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

صدور ۲۰۰ گواهینامه عمومی و تخصصی قرآن در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از صدور بیش از ۲۰۰ گواهینامه عمومی و تخصصی قرآنی طی سال‌جاری در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از صدور بیش از ۲۰۰ گواهینامه عمومی و تخصصی قرآنی طی سال‌جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از مجموعه‌های پرتلاش قرآنی استان است که طی چندسال گذشته موفق به کسب چند عنوان برتر در بین ادارات قرآنی استان‌های کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه واحد آموزش اداره قرآنی در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع تخصصی و عمومی با همکاری مؤسسات و مراکز قرآنی استان می‌کند، افزود: در این زمینه توانسته‌ایم موفقیت‌های بسیاری در سطح کشور کسب کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ گواهینامه در رشته‌های تخصصی تربیت مربی انس کودک با قرآن، تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، تربیت معلم مفاهیم و تعداد ۱۰۰ گواهینامه عمومی روخوانی و روانخوانی ویژه کادر وظیفه نیرو‌های نظامی و انتظامی استان صادر شده است.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به آماری درخصوص تعداد شرکت‌کنندگان آزمون تخصصی اعطاء مدرک به حفاظ در استان کرمانشاه، گفت: امسال به‌دلیل شیوع کرونا تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون به نصف تقلیل یافت که به نسبت تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون تعداد پذیرفتگان این آزمون در مرحله دوم بسیار خوب بود.

وی به برگزاری دوره تربیت معلم صوت و لحن در استان اشاره کرد و افزود: این دوره در کرمانشاه درحال برگزار شدن است که برای برگزاری آن از اساتید ممتاز کشوری بهره گرفتیم.

حجت‌الاسلام محمدی به برگزاری کلاس‌های حفظ ۳۰ جزء قرآن کریم در استان و برپایی کارگاه سبک زندگی قرآنی به شیوه مجازی اشاره کرد و افزود: تا پایان سال‌جاری برگزاری دوره‌های تربیت مربی سبک زندگی قرآنی، تربیت مربی صوت و لحن، تربیت مربی حفظ قرآن کریم و تربیت مربی قرائت سطح ۶ در دستور کار این اداره قرآنی قرار دارد که ثبت‌نام اولیه دوره‌های مذکور انجام شده و دوره‌های تخصصی تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha